کانون "صبا" روستای محمدآباد مانه و سملقان میزبان شادی عید ولایت
کانون "صبا" روستاي محمدآباد مانه و سملقان ميزبان شادي عيد ولايت
دومین روز حضور کاروان شادی در مانه و سملقان؛

کانون "صبا" روستای محمدآباد مانه و سملقان میزبان شادی عید ولایت

کانون فرهنگي هنري "صبا" مسجد علي بن ابيطالب (ع) در روستاي بزرگ محمدآباد شهرستان مانه و سملقان، ميزبان کاروان شادي غدير اهالي مسجد شد و مشتاقان ولايت را گرد هم آورد.
شناسه خبر : 49256 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۱۲

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کاروان غدیر اهالی مسجد خراسان شمالی  در دومین روز حضور خود در شهرستان مانه و سملقان میهمان روستای محمد آباد شد و در جمعی پر شور و ولایی، میهمان کانون فرهنگی هنری صبا  در مسجد این روستا شد.

 

اجرای نوجوانان هنرمند مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد در گروه سرود"ثامن الحجج علیه السلام" و نواهای ولایتمدارانه آن و نیزآموزش احکام و اصول و باورهای دینی با زبان مسابقه و بازی توسط حجت الاسلام شکاری از اهم برنامه های این کاروان در دقایق و ساعات اولیه حضور در شهرستان مانه و سملقان می توان نام برد.

همچنین سخنرانی و همراهی حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و حجت الاسلام جمالی،  نیز در ادامه این برنامه ها می توان نام برد.

به گفته حجت الاسلام «محمد جواد یزدانی» مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت جعفر بن محمد علیه السلام بجنورد، برنامه های این کاروان که از روز چهارشنبه، 14 تیرماه، آغازشده، تا غروب امروز جمعه 16 تیرماه و همزمان با روز عید غدیر خم  ادامه پسدا کرد.

 

وی همچنین اعلام کرد: در روز دوم برنامه های این کاروان  در روستاهای توپ چنار، استاد و تختمیش نیز برگزار شد و شب عید نیز روستای خرمده شرقی و اهالی مسجد امام حسن علیه السلام و فعالان کانون رمضان میزبان جشن عید غدیر و کاروان شادی بودند.

حجت الاسلام یزدانی در خاتمه و با توضیحی تکمیلی اعلام کرد: این کاروان پیش از این و در ایام فرخنده میلاد حضرت علی علیه السلام و  دهه فجر و نیز ایام میلاد منجی عالم بشریت، عموم مردم مناطق روستایی گیفان بجنورد و منطقه جلگه شوقان جاجرم را میهمان برنامه های فرهنگی و مفرح کرده است.

 

پایان/